Saturday, December 1, 2012

Dating Pulak ?

Cuti . Weekend . Cuti . Yeah , masa yang ada digunakan sebaik mungkin untuk berehat dan menenangkan fikiran . Aku , yes aku seorang manusia yang sangat suka akan ketenangan . Pantai , tempat paling nikmat untuk aku . suka dengar deruan ombak , suka tengok air yang luas . nyaman , tenang je rasa . 

Cuti Deepavali baru ni , bersama seseorang berjalan dan merayap . wow ! jumpa tempat baru ! best sangat kalau dating kat sini , tapi siang je OK , sebab malam gelap kat kawasan ni , dah penah pegi dah . patut laa tak pernah tau tempat ni kan . hehe
gayat sebenarnya . kayu tu pun ade yang goyang goyang . ketaq kaki . tapi demi gambar , ku gagahkan juga .
buat gambar ni sebagai cover photo kat fesbuk , ada orang tanya , "kau pergi ngan sape neh ?" miahaha ! jengjengjeng !
haaa ni over edit , masa ni mendung , so gambar gelap . tunggu la dapat canon nex5 nanti , cantik laa gambarnye , HEHE
haa , ni jawapannya , aku bersama makhluk ini . dapat dating dengan dia bila dia tutup kedai je . biasalah business woman kan . InsyaAllah , aminn .
masa yang ada digunakan sebaik mungkin , best dapat jumpa tempat ni , nak pergi lagi !
Mersing ada banyak pantai , Kuantan ada Telok Chempedak , pantai jugak . heee dua dua pantai , suka sangat ! teettt ! Kalau nak buat something sweet untuk saya , kat pantai ok ? lurve beach :)

No comments: