Monday, March 31, 2014

Aku Yang Pakai , Kau Yang Panas !

haa ni memang masalah aku . nak pergi wedding je , mesti aku termenung lapan belas jam depan almari baju . masalah perempuan normal , baju punya berlambak , tetap cakap takde baju . selak selak baju . alaaaa ni dah pakai , taknak la nampak sama . sebab semua gambar harus dan wajib post kat fb , wechat , tweeter semua .

sebab tu aku suka buat koleksi dress , boleh pakai pegi wedding . senang . hehe . sekarang pun tengah mengumpul dress , meriah nok almari aku dengan dress . ada yang melampau , tak melampau . pilih je . nak macam ibu mengandung pun ade . haha itu masa zaman gemok !
mak pun nak selfie dengan aku . siap pakai monopod . kena bahan ? ala apedehal . suka hati aku lah !

minggu lepas , pinjam kain mak yang aku dah sedekah kat mak . nampak sangat buruk siku . alaa pinjam kejap je pun , tak sampai 24 jam pun pakai kain tu . sebab dah malas nak selongkar almari lagi . nak pergi hantar makcik aka sepupu abah , majlis bertandang .
Ohh Ohh Tee Dee sangat , nampak macam mak orang ke ? makcik orang ? ke macam kanak kanak bawah umur ? haha !

Whatever , janji aku selesa dengan pakaian aku . bak kata Wak Doyok #akuyangpakaikauyangpanas

No comments: