Monday, April 14, 2014

Business OR Part Time Job ?

Morning Monday ! Harini bangun awal , buat sarapan dengan harapan sampai tempat kerja nanti tak kena Monday Blues . Hancur harapan ku , sampai sampai si Hasyim tak bukak pintu lagi . Aku memang tak pegang kunci , sebab aku kan suka ponteng . so kalau aku pegang kunci , tak dapatlah aku nk memonteng selalu . jadinya aku menuggu si Hasyim sampai pukul 10 . aku dah niat nak balik sambung tido je , tapi fikir balik , Jumaat lepas aku dah memonteng , so harini kena tunjuk muka lah kan .

Sudahnya , memang kena Monday Blues lah . tengok tu tak kena , tengok ni tak kena . bebal semacam je . huh , tak suka Monday Blues tau ! kerja banyak ni , tapi tak stim langsung aku pandang keje keje ni semua .

So , update lah sikit . kalau korang yang dah tau or ada yang taktau , aku ni buat business kecil kecilan kat rumah . balik kerja buat part time . jual bantal nok . design korang cakap je nak macam mana . Insyaallah aku boleh buat . 
Sekarang ni , bantal bantal ni semua memang tengah trend . lagi lagi untuk pengantin . letak kat pelamin lah . kat katil lah , kat photobooth lah . memang nice sangat . aku suka . hehe .
Buat masa ni , aku tak kembangkan lagi business aku ni . sebab aku takut tak cukup tangan . biasalah , aku buat sorang , semua jahit tangan pulak tu . aku buat lepas waktu kerja . maknanya petang dan malam . Insyaallah lepas ni , aku buat full time . nak kembangkan lagi business ni . lama dah mengidam nak ada business sendiri .

Doakan aku berjaya yea . 

No comments: