Monday, April 21, 2014

Jumpa Wedding Planner

hah ? dah kenapa tetiba pergi jumpa wedding planner ? takde angin , takde ribut . kannnn
wedding planner kami laki bini memang masuk air . suka sangat !

aku post gambar ni kat pesbuk , kat wechat . dah semua tanya "ehh kau nak kawen ke?" , jengjengjeng !

bak kata wedding planner aku , tiga orang ni kawen serentak ! meriah sangat hidup kau !
kitorang bertiga ni memang berkawan dari sekolah rendah , tapi mula rapat masa sekolah menengah . dari form 1 sampai form 5 sama kelas , duduk sebelah sebelah . happy sangat ! maka hubungan ini kekal hingga hari ini . tapi diorang dah berkawan sejak kecik , rumah pun depan depan je kan . memang lah !

So , persoalan di sini , siapa antara kami yang nak kawen ni ?
Hmmm malas nak bagitahu sekarang , tak suprise lah nanti kann .
Yang penting , my wedding planner dah ada warna khas untuk wedding aku . ohhh tak sabar sangat !

I Love You Best Friends ! 11 Years And Still Counting . 
Tapi aku tengah risau akan ada pesta air mata on that date . adehhhh risau aku !

No comments: