Tuesday, April 8, 2014

Weekend Wedding - Part 2

yang kedua ni , wedding kembar aku . kembar nama je lah . Suaminya tiga pupu aku . yess , atuk kami sepupu , bapak bapak kami dua pupu , dan kami tiga pupu , anak anak kami nanti kupu kupu lah ! ehh salah ! anak anak kami manusia lahh . haha !

Kitorang datang masa dia nikah , excited nak tengok dia nikah . yelahh nama sama kan , bila sebut nama je , aku pulak yang lebih lebih berdebor . haihh laa , sabar lah wahai hati . masanya akan tiba nanti , InsyaAllah .
Gambar masa nikah takde , sebab Imam kat surau tu sangat kerek , selesai je nikah , terus dia tutup semua lampu , umpama menghalau , sebenarnya memang nak halau pun kan . ggrrr ! so bergambar masa berinai je lahh . ada 4 persalinan katanya , tapi kami tak tunggu lama lah . sebab masa tu pun dah pukul 11 malam . anak dara tak elok balik lewat . hihi








 Rumah kedua untuk hari sabtu . Paling buat kecoh kat rumah ni . pedulik apa . janji kami bahagia . haha ! 

Tahniah Along & Yana . Semoga kekal Hingga Ke Jannah .

kalau terpandang , ada bantal aku buat kat pelamin tu . sampai ada yang kata , tu bantal couple aku . otak otak kempas dia lahh , aku mane ade couple ! 

No comments: