Thursday, October 28, 2010

emo lagik .

aha , tak suke perasaan ini . keje nak emo dan marah dan jerit dan . . arggghh !
shit ! buduh !
tak faham kenapa ade mereka yang macam ni .
tak cakap aku ni baek sangat . yup , aku ngaku , aku jahat .
tapi aku masih ade akal yg diberi TUHAN , syukur alhamdulillah .

nak tau ape sebab aku emo ?
sebab geram tengok gambar kawan sendiri berpelok sakan dengan awex dye .
okie fine . memang hak dye nak letak gambar ape pun kann .
tapi agak agak la bro . awex kaw dah la memang free hair , bile pakai tudung ,
snap gambar pelok pelok sakan pulak . siap nak ciom ciom bagai .
adoyy , nak sangat snap gambar , simpan la wat koleksi sendiri ,
tayah la nak tayang kat semua orang .
orang laen pun ade awex gak . tapi tak la se'batak' kaw . ggrr !

adakah anda jeles popeye ? ouh tidak , tak perlu jeles rasanya . tapi geram .
sebab , nak ulang lagi sekali . kaw freehair , ttbe pakai tudung snap gambar camtu pulak .
memalukan la weh , jatuh standard orang pakai tudung taw . sebab orang2 macam kaw ni la .


mood : geram laaaa !

No comments: