Thursday, October 21, 2010

kreatif

hye all . nak cerita pasal kreativiti . kreativiti sape ? family saya la . hehhe .
family saya kan kreatif kreatif semuanya . *bukan berlagak okie ? kenyataan .
saya bangga ade family seperti ini. bahagia saja idop saya :)

tanak celoteh lebih .
oke , bermula dari abah :

replika bot , sedia menerima tempahan . harga dari RM100 , ikot saiz . *wahh , promote sehh !

pondok ni dibuat hasil request dari adeq . hahaha . syok layan perasaan di pondok ini .

abah minat kayu kayu . ukir ukir . melukis pown okie gak . lukisan lukisan kat uma saya uh , dye la yang lukis . santek wooo ! tapi sejak sejak dah berumur neh , dye more on kayu kayan la . *betul ke ayat aku neh ? abaikan ! mase free , abah banyak abiskan kat dalam 'bilik seni' dye dirumah ku . hehehe .

kedua , my mother :

hah , yang ini tak boleh nak lawan dah . hasil kerja dye , mak aih , santek ! terkenal dengan nama "simah reben" , tanak kalah , time cuti memang teramat bz . fuuhhh , kadang kadang aku pn jadi mangsa dye . hahaha . dye pandai wat gubahan pengantin , hiasan lauk pengantin , pelamin yang simple2 , beg buatan sendiri , sarung tong sampah la , sarung itu la , sarung ini la . macam
macam . haiishhh !
ini sarung tong sampah .

ini beg hasil kerja tangan dye sendiri . sekarang on work nak design beg baru . bakal di bawa ke kolej nanti . yeahhh !

ini hantaran mas kawen , dye wat simple jep sebab pengantin yang request , dye tanak crowded sangat :)

ini juge , baju kurung , lipat lipat saje sebab tunang express , tak rancang . baek pnye plan parents dorang , then nasib baek ade my mom yg suke wat keje express . hahha !

ini bunga sabun , leh wat macam2 kaler yg orang nak .


dan yang ini , adeqku terchenta ;

ah sayang dye , lukisan dye mak aiiihhhh . serupa sebijik sebeot ! takleh lawan dah ! cantek giler ! sampai cikgu sekolah tadika kami *since ktorg adk beradik blaja ngn cikgu yg same. , upah adeq lukis mural kat dinding sekola tadika uh . caya la dik , cantek siiiooot ! angah dah pergi sekolah tu tengok sendiri , cyes tak caye tu lukisan adeq . sayang adeq . memang patut pn la kann , semua orang menyampah if dye join mane2 pertandingan melukis n mewarna . hahahaha . sebab asal dye masuk je , mesti dye yang menang , takde muke laen . hahaha . dah minat , nak wat camne an . takleh nak halang la . anak cina pn kalah ngan dye . bangga aku ade adek macam neh .

pict ni la yg dye lukis sebijik sebeot ! tapi ni dye copy dr internet . nak tiru . hehehe .


ini gambar gadisz2 kat pintu umah aku , masyam cakap pic ni aku print , santek siket , adek gua lukis derrrr ! hahahaha . *sowie pict tak bape santek , lupe nak off flash . hehehe :)

adik bersama mural yang dye lukis , pict kecik sebab dye mms gune hp murah jep . :)

okie , semua pic perempuan , sebab dye memang suke lukis perempuan . yang sexy2 uh . dye memang suke . hahaha . tapi sume pict katon jepun .


yang ini pula , abang punya hasil ;

melukis jugak . hasil lukisan tangan agak selekeh siket , tapi dye more on graphic kot . skang dye takde laptop sendiri , aku rase if dye ade , memang tak keluar umah langsung la . dok melukis je . hahahhaa . hasil seni dye aku tak sempat nak snap , sebab dye suke cari gado ngan aku . so , aku dilarang sentuh barang2 dye . hahaha . dye ni rajin join competition kat internet or magazine .
macam lukis cartoon ke , terbaru dye join competition wat komik , by manga . :) gud luck abang ! if menang aku nak 50% hahaha . *tak gune punye akak .



ha , abes la sudah . eh eh popeye , awak punya mane ? saya punya ?
alaaa , saya tak sekreatif mereka . kan dah cite kat sini . hehehe .

No comments: