Tuesday, October 12, 2010

kreatif


seharian hidup penuh onak dan duri ranjau yang berbisa , menempuh jalan yang penuh dengan kepanasan dan derita kehangatannya . akhirnya daku berjaya menyiapkan 'assignment' yang telah diberikan oleh my pinky gurl 'shazlin mek gilor' .
mek memaksa aku dengan kerasnya untuk menyiapkan tugasan ini dengan jayanya .
maka dengan bangganya , aku mencurahkan segala idea yang ada , ilmu di dada ku luahkan di dalam tugasan ini .

ternanti nanti ape kejadah assignment nye kan ? kesian gak kat mek pink neh , laki dok jaoh , so dye gunakan kreativiti sahabat dye neh , untuk wat benda2 neh . album gambar mereka berdua *tp gamba mek je yg banyak kowt . hahha ! nak bagi kat b dye yang jaoh nun di kuching .

sweet sangat ! nice ! *puji diri sendiri ke pe ?
bukan bukan ! i mean , idea mek , sweet lorh . aku pun tak terpikir camtu . tanak la curi idea orang kan . nak idea sendiri meyhhh . :)

dah , tanak celoteh banyak .
hasilnya ;


ini antara gambar2 mek , dan hasil tangan tak bedung neh . santek ke ?
hurmm , mek cakap , 'ini lah guna nye ade kawan kreatif macam mu' hahaha . saya suke !
tapi hasil kerja saya tak la secantik mana kan .
biase biase saje .
sebab family saya semua kreatif kreatif belaka.


page last . wah , lihat ade post untuk saya ! sangat terharu .
dan yang disebelah , kad untuk b kesayangan .
*b dye bukan b saya . hahaha !

No comments: