Thursday, October 28, 2010

terima kaseh kipassusahmaty


ouh , banyak banyak banyak maceh yerrr .
sangat suke sangat suke apabila di ajak keluar menghabiskan duet .
ouh , tapi takde la habes sangat kannn .
RM10 , pulangannye ; woooww ! gumbiraaa !

terima kaseh KSM , sayang anda anda !
since now aku tak berapa goe ngan korang , korang tetap ajak aku .
aku jahat kan ? sombong kan ? nape tah ngan aku .
if korang tak suke , cakap je k ? aku terima . :)
aku tau aku banyak berubah , tatau berubah jadi baek or jadi makin jahat .
korang judge sendiri la yeerrr . hehehe .

sudah popeye , jangan emo , nanti kene penampar ngan masyam . haha .
okie , semalam kami pergi spent time together , tengok movieee !
*ade gak org ajak , see !
guess what cerita ape ? yiihhhhaaa ;


agak kecewa sbb tak dapat karaoke dengan mereka .
bilik semua full , sobsobsob ! tapi takpe , janji kite heppy ! yeaay !
sayang kipassusahmaty damn much !

ini lah kami , santek santek kannn ?



dah , itu saje . cont study , bubye all :)


No comments: