Sunday, October 17, 2010

r.i.n.d.u


ye , saya rindu mereka . rindu sangat sangat ;

the most ! rindu nak bergossip , kacau kacau dye , ahh , mish u mom !


adeQ , rindu nak gelak gelak dan jalan jalan dengan dye . dye sangat manja .


abah , rindu nak paw dye . pujok pujok dye mintak macam macam , biase la , anak perempuan sorang kann , dok jaoh pulak tu , so bile balik , kena la layan macam princess ! aww ~

ok dye , budak jahat yang suke cari gado ngan aku . grrrrr ! abang giler ! bayar duet aku laa !



kakak gedix , si gedix ini saya rindu nak buat dye nanges . ahhaha ! sayang kakak , angah tak sabar nak balik , nak tengok ur new sister !

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.....
.......

and and and and and the most;

si gemox saya , rindu giler dengan dye . dye sedang membodek saya sekarang .
nak datang sini ? ouh tidak , saya nak exam , baek jangan datang .
*memang saya nak awak datang , tp nanti saya tak stdy , asek dok buli awak je .
awak datang lepas saya exam la yer , lepas tu , saya g uma awak pulak , jumpa mak awak . hehe .

No comments: