Monday, October 11, 2010

helmet kuning


terima kaseh buat sahabat :

afieq bin che azhar

kerana sudi membawa si gemoks ini kehulu kehilir meredah jalan
dan traffic light demi masa depan . wahhh , ayat nak mantap je . hahaha .

kerana niat menuntut ilmu , aku terpaksa merendahkan market aku dikhalayak ramai dengan menaiki EX5 kepunyaan papit , dipandu oleh afiq , yang dalamn diam mendera aku .
oh tidak ! dye jatuhkan market aku ~!
ade ke patut , dye suruh aku pakai helmet kuning ! attention please !
HELMET KALER KUNING ye !


dengan perasaan bangga dan malu malu , aku ambek gak helmet uh . pakai gak . dan teros meredah jalan . ape punya malang la hari tu , semua traffic light MERAH ! afiq cakap , traffic light tu merah sebab nak tunjuk kat orang ramai betapa bangganya aku pakai helmet uh . huh ! bodo punye afiq , tapi takpe . redha saje . huhu . tak leh bla , semua orang tengok !
jodoh2 pown tak jadi ngorat sebab tengok aku naek moto ngan afiq berbekalkan helmet kuning . oh helmet kuning ~~~~~~

No comments: