Monday, February 10, 2014

Anugerah Juara Lagu Atau MELETOP ERA ?

Sawan kan ? orang sibuk cerita pasal Anugerah MELETOP , cerita hot pasal baju power rangers neelofa , kau baru nak terhegeh hegeh cerita pasal Anugerah Juara Lagu kau tuu . cerita dah basi , tapi aku nak cerita jugak !

Cerita bulan lepas , aku baru perasan , entry ni tak di post . cerita sikit je dah laa . untuk menjadi kenangan yang akan tersimpan indah di dalam diary buruk aku ni .

Terima Kasih laa kepada Wan yang sudi bagi tiket free kat aku . dapat jugak merasa pergi Anugerah . dapat jugak lalu kat Karpet Ungu tu walaupun masa nak balik dah . 
Tahun ni , entah macam mana Wan boleh lupa yang dia ada 'orang dalam' . tak dapat duduk kat VIP seat . kitorang dapat seat dekat group CELCOM XPAX je . sebaris dengan Ziana Zain II .tepi pentas . nampak semua apa yang berlaku atas pentas . nampak semua kerja kerja belakang pentas . such a nice experience . 
Masa persembahan Awi Rafael & Altimet , diorang jatuhkan duit , banyak sangat ! kalau bagi duit betul kan best , hikhik .

Siang tu , masa MELODI tengah buat siaran langsung , aku mengadap tv , pastu macam terkesima sekejap , ehh kan LIVE ! rumah dekat je kot dengan Bukit Jalil . so , dengan tak mandi tapi dah gosok gigi (jangan bagitau sape sape) , aku dengan Wan start moto , rempit ke Bukit Jalil . semata mata nak jumpa my sweet heart cikebum cikebum Awal Ashaari .
So , ni lah muka budak tak mandi bergambar bersama retis retis , terima kasih lah sudi bergambar . tak busuk kan ? tak busuk kan ? Awal siap cakap "ehh , saya nampak muka awak kat tepon tu" . awwww Awal ! lemah jantung aku !

Bila tengok gambar dengan Black tu , aku tergelak sendiri . kenapa ? biar aku dan mereka saje yang tau . korang tayah laa tau . kesian kat Black , malu dia nanti . hehe sorry Black .

esoknya nak balik Mersing dah , lalu depan rumah Arash Mohd , dia tengah siram pokok bunga , berhenti jap , snap gambar dengan dia , borak borak dan lincah balik Mersing . tenkiu semua retis !

No comments: