Tuesday, February 18, 2014

Wedding Pertama 2014 batch '90

Hye semua ! haa ni nak cerita , pasal wedding . aku kan memang suka pergi wedding orang . asalkan dijemput , memang aku datang . 

Usia semakin meningkat ni , umur macam aku ni , memang semua pakat gatal nak nikah . berlumba lumba . dan tahun ni je dah banyak jemputan aku dapat . siap buat satu planner khas untuk save the date wedding . boleh bayangkan tak banyak mana . aku ni memang riuh , ramai kenalan , so memang sentiasa dijemput lah . terima kasih laa yea .
dan ini adalah wedding pertama untuk tahun ni . Tahniah Ninik & Husband . Semoga kekal hingga Jannah . Insyaallah , Aminn !! 

serius terkejut tengok ninik . aku post gambar kat insta & fb pun , ramai terkejut . yelaa last jumpa masa sekolah agama darjah khas . 2006 . now dah 2014 . gila kau , 8 tahun tak jumpa , jadi macam gini kau ninik . gemok ! alaa sama je dengan aku . aku pun gemok jugak kan . hehe .
balik dari wedding tu , kami pergi menyumbangkan suara . macam dah lama tak melepak bertiga kan . so melepaskan gian bersama dua sahabat . haa ynag tengah tu bakal menyusul , bulan 9 katanya . Insyaallah .

No comments: