Tuesday, February 18, 2014

Memang Dah Lama Mengidam

tajuk memang taknak kalah kan . aku ni memang mengalami satu penyakit mudah mengidam . tengah duduk duduk , tetiba terasa nak makan itu , nak makan ini . dua minggu lepas , kawan aku berhenti kerja . letak jawatan secara sukarela . 

so , kami sebagai kawan baik yang satu kepala dan suka menggila , teman laa dia ke JB , angkut semua barang barang kat rumah sewa dia . tapi sebelum tu , isi perut dulu lah . nak angkut barang kan , haruslah memerlukan tenaga yang cukup .
Thank you laa Nasir , beria ajak kitorang makan kat A&W . memang dah lama giler tak makan kat sini . sampai tak reti nak order apa , nasib baik lah si Nasir ni memang pencinta A&W . so , dia lah yang suggest semua . kitorang tukang makan je . hehe . paling sedap dalam dunia . Rootbeer Float . sedap nak arwah ! 

kalau tetiba mengidam A&W , tapi takde , boleh je pergi Oldtown , lebih kurang je rasa dia . sebab tu masa zaman study , aku suka lepak Oldtown , dah jadi kamceng dengan bebudak Oldtown Bangi . tapi semua dah pencen , masing2 dengan life masing masing , tapi tetap bersama , tak lost contact pun . sayang korang !
Ni lah makanan kesukaan aku yang memang aku dah lama mengidam . kalau dulu kat Bangi , masyam selalu layan aku pergi Alamanda malam malam , semata mata nk beli sushi yang less 50% . memang heaven , boleh beli yang besar , baru RM15 . hehe .

Birthday tahun ni kalau nak request makan kat MIYAGI lagi boleh tak ? macam dah lama je tak makan kat sana . ada sape sape nak layan tak ? 

No comments: