Saturday, June 9, 2012

dari sahabat menjadi kawan~

assalamualaikum sahabat . yea kau . kau yang tengah baca blog aku ni . aku tau kau memang akan baca blog ni . ketika aku menaip entry ni , hati aku cukup terguris dengan kau . kecik hati sangat ! terima kasih sahabat . setelah ber'whatsapp' dengan kau pagi tadi , aku menjadi semakin kenal dengan kau . 

ingat semula kata kata aku , aku TAK PERNAH HALANG kau nak berkawan dengan siapa pun . yea , event tu adalah event pertama kau bawak gadisss datang . aku ? heran pun tak . aku datang dengan beshtie beshtie aku . mereka lah beshtie , mereka lah kekasih aku . aku sangat tak heran kalau kau nak berpimpin tangan sakan dengan gadiss tu . tapi aku dengan beshtie aku SANGAT HERAN sebab kau langsung tak tegur kami . 

Perlu ke mengaku itu bukan kekasih kau ? kalau dah terang terang kau pimpin tangan dia , bawakkan handbeg dia , lepastu siap cakap "ehh mane awex aku" . TERANG TERANGAN JELAS JELASAN bukan awex lagi . ehh kemon laa kawan . mengaku je laa . ape lagi kau nak takot . takot market jatuh ? ehh baek tayah bercinta laa kawan . 

siap up status kat fesbuk :

Makin rmai sahabat jd kawan.. :-).pas ni g mane2 lbh baek sorang2...bwk teman tkot org xsuke or aku berubah..yg laen sentiase bole.tp jgn aku..hahaha

yea aku terasa . apsal ? sebab hubungan kita dari sahabat bertukar jadi kawan kan ? takpe lah . aku ikot je mana mana kau rasa selesa . tapi yang pasti hati aku kuat mengatakan , kita takkan kembali macam dulu . sentap ! sumpah aku sangat terasa . 
kalau kau ingat lagi , aku rindu detik ini .
p/s : aku memang saja tulis kat blog . sebab kau dah tanak dengar aku cakap kan ? so ni je jalan terakhir aku . lepas ni buat laa apa yang kau rasa patut . aku lebih suka berterus terang sekarang . bukan nak merendahkan kau , tapi nak bagi kau sedar . 

No comments: