Saturday, June 23, 2012

happy wedding~

up cerita lama . yang dah berselirat dengan sawang dalam draft ni . maaf yea . wordless wednesday dah upload gambar , cerita keseluruhan belum lagi . siapa laa yang kahwin tu kan . sudah semestinya bukan aku laa yg kahwin tu . gila sawan ke kahwin tak jemput kawan kawan dan silent readers dan stalker setia aku kan *opss ! HAHA

tanggal 1hb Jun 2012 , dua orang kawan sekolah daku selamat diijabkabulkan . aku kawan rapat pengantin lelaki , kenal jugak pengantin perempuan , tapi tak berapa nak rapat laa kan . kenal kenal gitu je . seronok tengok kawan satu sekolah kawin . dulu tak percaya pada cinta monyet . sekarang , nah bukti depan mata , kawan sendiri dah selamat nikah . Alhamdulillah , syukur . 2hb majlis besar besaran kat resort dee . best sangat ! ramai yang datang .
anda kenal photog ini ? tanjat gugurl ! HAHA  *apsal kau ada kat sini ?
ini kawan kecik saya aka driver saya . HAHA
ini buah hati saya . saya sayang dia . sila jangan curi dia dari saya .
ini kawan kawan pengantin perempuan . kawan kawan kami juga :)
hadiah dari kawan kawan pengantin lelaki . yeayy !
yg di sebelah kanan saya itu the next bride ! bulan 11 katanya . tak sabar !
beratur salam kukut , macam nak amek hadiah , HAHA
selesai makan nasi , ratah kerepek pulak . sedap ! rasa nak bawak balik je . huhu
yeahh , aku kakyong , nak g serang madu madu aku . serang dengan senyuman yea :)
yea aku memang suka menggedix kat majlis orang , HAHA
gambar pengantin lagi , besarnye kek !
dia peminat saya . berlari berkejaran nak amek gambar dengan saya  . so sweeet !
birthday boy on that day . happy birthday bear !
buat dee & yatie . happy wedding . semoga bahagia hingga akhir hayat . who's next ? hehe


No comments: