Thursday, June 21, 2012

happy birthday super girlfriends~

selamat hari khamis . sudah selesai spontaneous thursday pagi tadi . 
ni nak jugak up cerita pasal birthday my super girlfriends . huwaahuwaa .
memandangkan kita berada di kawasan yang berlainan , tapi dalam negeri yang sama , aku tak boleh laa nak berjoget sakan nyanyi lagu birthday depan kau kan . 
ini je yang bajet sweetttt aku buat untuk kau . pagi pagi pergi kerja dengan penuh semangat sebab nak buat 'hadiah' untuk kau . hihi

mula mula dengan penuh semangat , makcik cleaner ada depan aku . aku main tulis tulis . sebab dah lama tak buat surat chenta kan . *apa kaitan ?
kemudian , dengan muka tak senonoh , aku snap gambar gambar ni . sila gelak tengok muka aku yang tak senonoh . tapi kau cakap aku comel kan ? yeayyy ! terima kasih .
 setelah aku puas menatap muka sendiri , aku pun edit semua gambar gambar ini dengan simplenye . sebab banyak kerja nak buat yea harini . apa apa pun , kena la siapkan 'hadiah' kau dulu kan .
nah hasilnya , dah selamat post kat wall kau . kat instagram juga wall aku dengan jayanya .
buat kau sahabat : selamat hari lahir . may ALLAH bless you . aku doakan kau bahagia sampai akhir hayat . cecepat dapat baby , aku tak sabar nak jadi mama hottt ! huhu . kawan sampai mati yea beb . sayangss kau !


No comments: