Tuesday, June 19, 2012

dedicate to you capital A~

salam selasa . ketika entry ini ditulis , aku sudah boleh menerima kenyataan . syukur YA ALLAH , terima kasih kerana ENGKAU tunjukkan jalan . beri petunjuk pada aku . ALHAMDULILLAH , hati semakin tenang . harini kau buat aku , esokesok ALLAH balas balik . INSYAALLAH . aku takde simpan dendam untuk kau , sikit pun aku tak benci kau , tapi aku meluat dan akan rasa loya bila tengok nama dan muka kau . maaf yea :)

corat coret di fesbuk bersama rakan rakan tersayang . terima kasih sahabat kerana kamu kamu dan kamu sentiasa berada dengan aku tika susah dan senang , tika naik dan turun aku .

| kalau ALLAH memang betul nak tunjuk , depan mata , sebelah badan pun boleh . syukur ya ALLAH . syukur ALHAMDULILLAH :)
 · 


kata kata semangat dari sahabat tersayang . terima kasih awak , saya dengan awak dah macam couple kan . 24jam mesej . awak selalu ada dengan saya . saya selalu ada untuk awak . masalah kita datang serentak . sakit awak belum sempat pulih , saya pulak dapat sakit .

Dear..sabar ok..tak th knp..nsb kte lbih kurang..dalam satu mase..tuhan nk tnjuk kejap je wak..sabar n doa byk2..alwayz with u!! jgn lupe senyum.. :))
 · 


terima kasih semua , terima kasih . buat kau , aku tau kau memang tak baca blog aku ni , tapi aku nak cakap jugak , moga ALLAH sampaikan pada kau , terima kasih buat aku macam ni . pengalaman mengajar aku mengenal erti hidup . bila aku kenal kau , dengan apa yang kau buat pada aku , aku lebih berhati hati dalam mengenal manusia . BERHATI HATI . terima kasih banyak capital A :)

No comments: