Thursday, July 25, 2013

Iftar Bersama Kesayangan

Salam 16 Ramadhan . Dah setengah bulan berpuasa , barulah semalam berkesempatan iftar bersama kesayangan aku . Sebab kekangan masa dan peluang , so aku celebrate birthday kesayangan aku ni sekali . Sorry laa beb , aku celebrate lewat sehari sebab berada di luar kawasan pada hari kejadian kau . hikhik .

Sebab last minute planning , dah book table baru datang idea nak celebrate birthday , so ini je lah yang ada . Insyaallah , tahun depan , akan lagi best dari ni yee . sorry beb .
muffin dengan tulisan tangan aku yang buruk itu...Happy Birthday Iscarl !
Disebabkan makanan sampai pada saat azan berkumandang , maka tiada gambar sebelum makan . yang ada hanyalah gambar selepas perut mengembang . tapi daku masih mengunyah !

Menu Iftar kami pada malam itu adalah : 
Nasi Putih 
Ikan Siakap Tiga Rasa (tapi kami order stim limau)
Kailan Ikan Masin
Sotong Goreng Tepung
Sup Campur
Air Laici , Bandung Soda , Fresh Oren Limau Kasturi , Nescafe Tarik , Epal Juice .

Selepas makan , adalah sesi ramah mesra dan bergambar segala . Bulan puasa ni , kami jarang berjumpa , jadi masa yang ada kami gunakan sebaiknya . Senang cerita , dari awal puasa , baru ni kami jumpa . haaa lama kan tak jumpa ? rindu rinduan sangat laaa ni !
 Ainul Masyitah & Me
Nurul Nadia & Me (flash melebih haa)

Nadia & Ainul

Haaa ini lah Birthday Boy nya.... Si teman baik saya . Kau ada di kala ku suka , kala ku duka .......
Nurliyana & Nor Iskandar
sila abaikan kedudukan kaki aku yang tak berapa sopan . biasalah , nak stabilkan kedudukan perut . hihi

Terakhir adalah sesi self timer by camera handphone . Saksikanlahhhh.....


Lepas berempat , bertiga pulak . Big Thanks to my kesayangan sudi iftar bersama . Insyaallah ada masa nanti kita iftar bersama lagi ehh . Sayang Awak Awak Semua !

 Me , Nadia & Ainul 


No comments: