Sunday, July 28, 2013

Unexpected Birthday Suprise

23 Julai , merupakan hari kejadian sahabat setia aku . Ieez . sebab aku takde pada hari kejadian , aku tak la celebrate on that day . kebetulan esoknya nak iftar bersama , so terbitlah idea dari kotak minda nak celebrate time iftar . Alhamdulillah walaupun tak seberapa . janji sahabat saya suka !

Idea tersebut terbit pada jam 3 petang , nak siap siap ke kedai makan pukul 6 . dalam masa 3 jam memerah otak , nak buat simple birthday card untuk sahabat . maka inilah hasilnya . doodle di copy & print dari google . memang dah tak sempat nak guna skill menjahit , maka guna skill menampal je lah .
 tengok lama lama dah macam kad harijadi untuk pakwe laa pulak . hhmm layan je laa is .....
 depan dan belakang . (macam kad kawen pun ade)
 happy birthday is ! happy birthday !
 kek yang tak seberapa daripada aku , buat kau . weekend ni aku buat kek coklat untuk kau ehh . hikhik
bersama birthday boy yang ngade ngade , orang ajak jalan jalan dia sebok nak pegi gym !

No comments: