Sunday, July 7, 2013

MHL Adalah Punca ?

MHL ? Apa tu MHL ? kalau buat hashtag kat fb #MHL dia keluar MyHusbandsLover

Tapi bagi aku , MHL itu biarlah aku dan Ainul je yg tau . 

Orang lain tak perlu tahu , sebab hanya kami berdua saje yang merasa betapa sweetnye MHL !

Biarlah gambar ini yang terus berbicara . Ainul , awak faham tak bile tengok gambar ni ?

pic dari google

Walaupun pada pandangan orang lain , ianya nampak simple , tapi pada kami dia sangatlah sweet .
Dan dia adalah manusia pertama yang melayan aku sebegitu rupa .
Terima Kasih MHL .

4 comments:

Ainul Masyitah said...

yesss i know !!haha..so swettt !

yana_popeye said...

sweet sangat...tetiba rinduuu..rindu MHL !

Ainul Masyitah said...

haaa ?? rindu..heee..tahu dah..takpe nti die balik kte jumpa eh..ahahahha

yana_popeye said...

tanak laaa jumpa dia !