Thursday, December 24, 2015

Friendship Last Forever

Rasanya dah banyak kali aku cerita pasal persahabatan aku . Ya , aku sangat menghargai sahabat sahabat aku . ada tika susah and senang . gaduh macam mana pun , tak lama ...nanti baik semula . sebenarnya bila bergaduh , kita akan jadi lebih rapat . kita makin kenal kawan kita . gadoh la baru best , ada aksi tumbok tumbok sikit . hehe .


Ainul , Pejah & Me . Kawan dari zaman sekolah tadika lagi . kekal sampai sekarang . indahnya . kat Mersing takde shell out , jadi kita buat mini shell out je lah sesama kita . kami bertiga ni spesis takleh makan seafood lebih lebih , nanti mula lah hidung masing masing berdansa . resdung oii !


makan ketam sampai 10 ekor ehh , takleh kata apa laa . ketam murah . hehe . tak lupa jugak keropok , cucur udang , ikan celup tepung , udang ...



kalau dah sampai penyabong tu , haruslah jalan jalan tepi pantai . pastu buat buat lah terlajak sampai Rompin sana , panjang je langkah . Mujibur mampu geleng kepala je . 

Ni pulak gambar masa lepak di malam malam terakhir pejah kat Mersing . Pejah dapat kerja kat Nilai . so aku akan pergi teman dia nanti , tunjukkan dia jalan ke Nilai . ke Putrajaya . sunyi sikit kalau Pejah takde kat Mersing , sebab dia je yang rajin bawak kitorang jalan sana jalan sini . makan itu , makan ini . Already Miss you Pejah .



muka sedih je masing masing , kurang lepak lah lepas ni . boleh caye ke ? haha!

Antara 4 oang ni , tak tahu laa sape yang kawen dulu . sebab semua jenis riuh . pendiam ? memang takde dalam geng ni eh . jangan perasan . aku syak , masing masing kawen serentak lah nanti . haha 2017 okeyy !


No comments: