Thursday, December 17, 2015

Lepas Gian Sekejap

Dah berbulan rasanya tak menjengah blog ni . rasa kejam giler . kerja baru ni tersangatlah busy . kawan kawan pun complain , kata aku dah tak banyak masa untuk mereka . ajak lepak selalu tolak . sebab penat . sekarang ni life aku mostly , keluar pagi pergi kerja , petang balik kerja lepak rumah sampai malam . susah sangat nak keluar .

sebab 6 bulan aku tak kerja , duduk rumah mengadap business bantal . 6 bulan mata rehat tak mengadap pc 8 jam sehari . now , bila dah kerja semula , everyday mengadap pc , mata penat , otak penat . balik rumah rehat , lepas maghrib gigih siapkan bantal sampai lewat malam pulak .

macam tu lah penatnya life aku sekarang , tapi aku happy sebab aku buat apa yang aku suka . aku ada target dalm hidup . InsyaAllah semua akan berhasil nanti . aku nak adik adik aku nampak susah payah aku cari duit even dah ada kerja tetap .

hidup dalam zaman jibmah ni , memang kena struggle lebih . minggu depan bos aku cuti seminggu , aku pulak dah pulun siapkan semua kerja minggu ni . maka minggu depan , akan ku update semua cerita yang tertunggak . yelah , blog ni tempat aku simpan kenangan dan cerita aku . tua nanti , aku nak bagi anak cucu aku baca . laki aku pun . hehe .

Jangan terkejut nanti tetiba aku update cerita pasal raya . yelah , aku tak cerita lagi kisah raya aku tahun ni , busy tauuuu . jumpa minggu depan ! byee ! *konon konon macam ada orang baca blog ni . haha .


No comments: