Sunday, June 7, 2015

#Entry Throwback 6 - Wedding Yan

7 Mac 2015
Majlis Akad Nikah di rumah pengantin perempuan . aku satu satunya wakil wanita bagi geng BrotherSisterHood . aku jugak jadi camerawoman untuk album kitorang , aku jugak jadi saksi kejadian kejadian best sepanjang majlis . best . meriah . happy . Tahniah Yan & Zureen .
 Ramai yang komen gambar ni , cakap muka aku yang terlebih gembira . Alhamdulillah , aku memang sentiasa happy bila tengok kawan kawan aku kawen . lagi lah , yg ni bestfriend aku . yang sentiasa ada susah senang . lagipun masa ni , maybe Yan masih berdebar lagi . mungkin jugak dia sedih , dia kawen Mak Ayah dia dah takde . Al-fatihah untuk Mak Ayah Yan , aku pasti Mak Ayah kau tengah senyum tengok kau dah kawen , Yan . Kami berlima lah wakil BrotherSisterHood yang join rombongan pengantin ke Kluang .

14 Mac 2015
Majlis Bertandang , rumah pengantin lelaki . dah dekat , takkan lah ramai yang tak datang , nampak sangat jahat dia kan . so inilah kami ! ade 4-5 orang yang takde , tak dapat cuti . takpe yang ade ni pun cukup buat majlis Yan meriah .
Masa bergambar kat photobooth ni , masing masing buat perangai . memang terserlah kitorang punya giler giler . meriah uolls ! semua orang tengok , penuh khemah tu dengan geng kitorang je . posing macam macam . pengantin layankan je . dah ada photobooth ni , pelamin memang kitorang tak pandang lah . haha maaf pengantin .

Alhamdulillah , Zureen wife Yan pun dah mengandung . jaga diri baik baik yee . jangan lupa doakan kami kami yang masih single ni . wehuuuu !

penat ke ? alaaa rileksss , jom baca lagi . next entry !

No comments: