Sunday, June 7, 2015

I'm Backkkkkk !!

Hye uolls ! After two months . janji dicapati sangat kan . lebih 3 kali berjanji nak update , nak update , tak terupdate jugak blog ni . sedih melihatnya . rindu memang sangat rindu . gian memang sangat gian .

Sejak berhenti keje , aku memang takde peluang nak jengah blog , tambah pulak laptop jahanam aritu , macam macam rosak , buat aku tawar hati nak tengok dia . dan sekarang masih mengumpul dana untuk melahirkan laptop baru . cewahhh ! nak kaler merah meletop ! nak nak nakkk !

Ni pun pinjam laptop adik , dah tiga hari dia demam , so aku ada peluang pakai laptop dia berapa lama mana aku suka . cewahhh . demam lama lama ehh abang , banyak nak update ni . banyak cerita tertunggak . kesian blog aku .

Ini adalah entry pembukaan , ada 10-15 entry tertunggak aka Entry Throwback yang bakal aku post kejap lagi . korang yang dah lama tak baca cerita aku (ada orang baca ke) , yang dah lama tak stalk aku (hye stalker!) , silakan membaca yee .

Ok jom bercerita !! see you next entry !

No comments: