Tuesday, September 23, 2014

Burger Tepi Jalan

nampak macam simple kan ? tapi inilah makanan kegemaran aku . suruh aku makan tiap hari pun boleh . tak jemu ! sebab aku memang suka .

bila dah lama tak makan , boleh jadi sampai mengidam . mengidam jenis pelik .
Nak burger tepi jalan , taknak burger kfc .
Nak yang bungkus tisu / plastik , taknak yang letak dalam polisterin .

nasib baiklah aku punya kawan kawan yang rajin melayan .
syukur aku punya kawan yang selalu ada tika aku sedih dan gembira .
syukur aku punya kawan kawan yang setia
syukur aku punya kawan yang selalu ambil berat tika aku dilanda masalah .
Syukurrr Ya Allah .
tengokkkk ! sorang cakap nak makan burger , semua setuju dan makan bersama . happy je muka masing masing . ini adalah burger paling sedap kat Mersing . memang mahal tapi sedap sangat ! puas hati makan burger dia . hingga menjilat plastik . haha !

sekarang aku tengah bersedih hati . kalau aku sedih , aku cari masa untuk lepak dan borak dengan diorang . dengan diorang , sekejap je aku boleh lupakan masalah dan kesedihan aku . Terima Kasih Allah kurniakan aku sahabat yang sangat memahami begini .


No comments: