Sunday, September 14, 2014

Makan Pengubat Stress

Macam dah lama tak cerita pasal makan . yelaa sekarang ni semakin kuat berjalan . dah semakin banyak entry berjalan ada dalam draft tu . bila nak up tak tahu lah . ini makanan kegemaran aku buat masa ni .
Thai Style Fish Fillet with Cappucino Ice.

wahhh gitu nama dia . since perut aku masih tak boleh nak terima nasi , maka aku makan ini tanpa nasi . sedap . sambil borak borak sambil kunyah . memang sangat pedas . tapi makin pedas makin nak lagi . boleh tak bayangkan betapa sedapnya menu ni ?

kalau tengah kerja , tiba tiba lapar lepas tu macam takde geng nak lunch , datang la kedai kek ni , order ni dan makan sorang sorang . dah kenyang , masuk kerja balik dengan senyuman . mudah kan ? haha motif sangat lah kau ni jemah !

Minggu lepas , stress sikit dengan kerja dan keadaan sekeliling . mengadu dengan someone . malam tu dia hantar makanan kat rumah .
masa tu , rasa macam nak lompat guling guling ! betapa happy nya dapat makanan kegemaran ni . kalau nampak mesti sawan . sebab memang suka . tak pernah benci ! adik adik pun suka . abah pun ! ohh atok pun suka sushi !

baru sekarang aku percaya , bila stress , makan lah banyak banyak . hilang terus stress dan serabut dalam kepala . lagi lagi kalau makan yang sedap sedap . haha !

korang kalau nak buat aku happy , macam ni lah . bawak aku jalan , pastu bagi aku makan . kompem ! aku senyum bahagia siap melompat bagai !
macam ni lahhh ! aku suka jalan jalan dan makannnnn !


No comments: