Friday, September 7, 2012

adik design kuku

saya ada seorang adik . adik saya seorang yang sangat kreatif . kesenian dye melampaui usia nya . tabik tegak kat adik ! satu petang semasa sedang bersantai , mak terpandang kuku adik yang panjang . lalu menyuruh adik untuk memotong kukunya .
adik memang suka simpan kuku panjang sebab dia super pemalas nak potong kuku . lama juga masa yang diambil oleh adik untuk memotong kuku . tetiba dia berlari masuk bilik aku sambil mencopet henfon aku . aku dengan muka blurr bangun terus keluar tengok tv . tetiba teringat henfon . bila diminta , adik senyum senyum kucing . aku abaikan . maka aku membelek henfon dan aku jumpa GAMBAR KUKU ! damn ! style giler !
style ape tah ni . style senjata . ggrr !
 paling menarik perhatian aku . sampai aku upload kat fesbuk nak tunjuk betapa kreatifnye adik aku .
ada yang cakap ni taik idung . wehhh , biar tak cantik / hensem , jangan buta ! HAHA maaf pada yang terasa .

sangat tak sangka dengan apa yang adik buat ni . pelik pelik je kan . ntah apa apa je yang dibuat . lepas dia snap gambar ni , dye terus potong semua . kalau takde keje memang inilah yang jadi . adik ouh adik !


No comments: