Tuesday, September 11, 2012

kids and baby ~

love kids ! yeah , i'm really love like love baby ! baby kids , ouhh big hug ! memang pantang jumpa budak kecik , baby , memang rasa nak pelok pelok , cubit cubit . dulu , tabiat aku asal jumpa baby , aku mesti nak cuit . tapi lepas belajar topic 'tresspass in insurance' , aku terus tak berani sangat nak cuit , sebab mak bapak baby tu boleh saman kite ! i takut you olls ! hihi

marilah tengok betapa sukanya aku dengan kanak kanak ;
anak buah aku yang paling nakal tapi manja . kelemahan : ajak amek gambar , kompem dok diam !
 ini anak buah baru aku ! Ean Qhaliff ! comel sangat , diamm je , tak ngaruk . 
 yang ni , anak sedara mara aku belah mak , mak geram sangat kat baby ni sebab dia sangat domok ! gggrr !
 yang ni , anak jiran . semakin besar , semakin nakal . jaga mama ye faiq . angah tau faiq baik .
 ini anak buah yang paling manja . nama dia pun mak yang bagi , Syamil .
 ini kakak , nama je perempuan , tapi nakal macam lelaki , ciwekkk *kuat nanges
 yang ni pun anak jiran . semakin manja dengan aku . ayish usop ! sayang angah !
ini , anak buah kesayangan si mulut becok . sama je perangai macam aku . kesayangan aku . tengok baju je dah tau dye kesayangan aku . HAHA

Sedang seronok main dengan anak anak orang , baby baby semua . nak tunggu ada anak sendiri memang lambat lagi lah kan . Jodoh , ke mari kau . HIHI

No comments: