Sunday, September 9, 2012

Super Gerbang Style~

Selamat berhujung minggu . Hari Ahad , aku duduk rumah saje . sebab minggu minggu akan datang akan sibuk dengan majlis . maka , minggu ni kumpul tenaga , rehatkan diri . Entry bergambar kali ni akan menunjukkan betapa meriahnya kampung aku di hari raya . *memang banyak entry pasal hari raya sebab sangat excited beraya di kampung .

Tiba je kat kampung subuh Jumaat tu , tergamam tengok pintu gerbang yang sangat meriah . woaahhh cantiknya ! dan malam malam seterusnya sentiasa menanti detik bila takde orang lepak kat situ . sebab budak budak bujang kampung ni selalu lepak kat pintu gerbang !
 dah sampai tu nak laa posing kat pintu gerbang tu . tunjuk betapa bangga nya aku dengan bebudak kampung aku ni , terima kasih D'BIR CREW . bertungkus lumus untuk super nice cantek pintu gerbang neh !
 perjalanan aku bersama sepupu dan mak malam tu tak berakhir di pintu gerbang saje . kami meneruskan perjalanan mencari rumah kontraktor lampu . meriah sungguh rumah dia !
 meriahkan , rumahnya agak ke dalam sikit , jadi sepanjang jalan menuju ke anjung rumah , memang penuh dengan lampu warna warni . camera aku bukan DSLR , jadi tak berapa indah laa gambarnya . 
yang ni pulak hasil kerja budak budak kat area rumah makcik aku . tatau ape motif KTV neh , nampak sangat semua kaki karok . tapi cantik , korang memang kreatif !



No comments: