Sunday, September 30, 2012

Bakal Imam di Hari Lahirku ~

30 September 2012 . Syukur Ya Allah kau panjangkan usiaku . semakin meningkat usia , semakin aku kenal erti hiudp di duniamu ini . Terima kasih kepada kawan kawan yang menghantar ucapan dari setiap sudut . terima kasih buat kamu yang telah mengecewakan diri ini . terima kasih kepada anda yang sentiasa ada bersama dengan saya ketika susah dan senang . terima kasih buat mak & abah kerana sentiasa mempercayai anakmu ini . terima kasih buat adik & abang sebab sentiasa tolong angah . terima kasih untuk segalanya . semoga dengan usia yang semakin meningkat ini , aku mendapat keberkatan dan Hidayah dari-Mu Ya Allah . semoga Engkau kurniakan aku insan yang lebih menghargai diri ini . Dan semoga rezeki ku semakin bertambah bagi membolehkan aku membuat keluargaku lebih bahagia Ya Allah . Amin Ya Rabbal Alaminnn ~
 I am 22 already . okay you guyss ! 3 years to go . adakah anda yang bakal menjadi imam di dalam masjidku ? sama sama kita nantikan .


No comments: