Tuesday, September 18, 2012

rahsia gemok ?

susulan dari entry wordless wednesday #38 . sebab ramai yang dah complain , heboh dok kata badan aku makin besar , pipi aku makin kembung , aku pun terfikir dan memikir lalu berfikir . maka terjadi laa aktiviti di bawah ini . dengan bangganya mempersembahkan ......


aku dah kembali kepada kerja lama aku , menjadi model sambilan untuk mereka meraka di luar sana yang memerlukan model picisan macam aku neh . bayaran ? tak mahal pun . aku jarang amek cash money . kita buat sistem barter laa kan . baru syiokk !

ni antara koleksi airaa . nak tengok lebih lagi , jom laa ramai ramai like page AIRAA COLLECTION'S . harga boleh runding . kami bagi yang terbaik untuk anda . aku juga salah sorang manager dalam Airaa neh . 

bila tengok semua gambar gambar ni . yuppp , aku memang dah gemok . tapi kenyataannya , berat tak berubah . tetap maintain 55kg dari dulu . mungkin sebab aku makan benda itu , yg membuatkan aku nampak chubby chubby comel . hikhik :)

No comments: