Tuesday, September 25, 2012

segalanya mungkin~

mungkin kerana kebebasan yang aku bagi pada kau buat kau jadi lupa diri . mungkin juga kesibukkan aku dalam berkawan membuatkan kau menjadi bosan lalu mencari tempat lain yang mungkin pada kau lebih baik dari aku . mungkin kerana aku terlalu berhati hati membuatkan kau rimas dengan apa yang aku sering perkatakan . mungkin kerana mulut aku yang tak henti berceloteh membuatkan kau sakit telinga untuk mendengarnya . dan mungkin kerana aku terlalu banyak bersabar , kini kau cuba untuk kekal dan balik kepadaku . mungkin , kau adalah jodoh yang aku cari . yang telah Allah tentukan ketika usia aku seawal 4 bulan . mungkin juga , aku sentiasa tidak sabar untuk menanti detik itu . buat kau , aku setia menanti perubahan yang akan berlaku pada diri kau , yang sudah mula bercambah pada masa ini . INSYAALLAH . 
Aminnnn~


No comments: