Saturday, September 29, 2012

adik yang super kreatif



susulan entry Wordless Wednesday #39 . sejak bekerja ni , segala kerja kerja dan gambar gambar aku simpan dalam pc kat ofis . sebabnya memang semua aku buat time kerja . kalau balik rumah , memang time to rest , no more internet at home . kecuali SANGAT MEMERLUKAN . maka , lappy pusaka aku , adik je yang guna . sampai lah on that day , aku bukak lappy nak cari gambar time study dulu . bukak bukak tengok wallpaper aku dah bertukar . yang dulunya gambar aku & masyam kini bertukar menjadi aku si rama rama . CANTIKKKKKKKKK sangat !
adik pun cakap "opsss ! hehehe"
wahhh trimas adik , adik memang sangat kreatif . dalam lappy memang banyak gambar aku . dan ini gambar masa photoshoot baju raya tahun lepas . sesungguhnya , sangat gembira dan bangga ada adik yang super kreatif macam ni .

kemudian , satu lagi kejutan dari adik . memo bergambar di subuh hari . bangun pagi bersiap ke sekolah , sementara tunggu van datang sempat lagi buat memo ni untuk aku . siap cuit aku yang sedang berusaha untuk tidur semula (buruk perangai tido lepas subuh) , "angah nanti baca nota atas meja okay" .
nahh , suruh aku buatkan kerja dia . sebab aku dah block internet kat rumah . so dia buat memo bergambar ni takut laa aku tak faham . tergelak aku baca . mak hanya mampu geleng kepala . sambil aku tanya soalan yang mak aku memang takde jawapan .
"masa mak ngandungkan dia , mak makan ape hah ?"