Tuesday, August 20, 2013

Again , Wedding Siapa Pulak ?

17 Ogos 2013 , Majlis penyatuan Dua Hati . Kak Maz & Jang , Macam Biasa Laa . Aku memang suka pergi wedding orang . asal ade jemputan , memang aku datang , nak memeriahkan suasana katanya . Padahal sebok nak amek berkat . Hehe .

Majlis Nikah aku tak dapat pergi , sebab kena kerja . Takleh tinggal site , semua staff pakat sambung cuti , aku yang dekat jadi mangsa . So dapat gambar nikah kat fb Kak Maz . Sory Kak Maz , kita curi sebab cantik sangat sangat !

Nikah , Kak Maz buat tema ala arabic gitu . Sangat cantik Kak Maz !








Alhamdulillah . Kak Maz sah menjadi isteri Jang hanya dengan sekali lafaz .

Memandangkan hari tu aku kerja halfday , mak ajak pergi wedding anak kawan dia dulu . so , melayan laa kehendak ibunda tercinta . wedding anak kawan mak tu tak amek gambar pun sebab datang awal , pengantin pun tak datang lagi .

Pukul1.30 terus pergi Hotel Sri Malaysia , wedding Kak Maz & Jang . mula mula makan kat luar , pastu abang Kak Maz suruh masuk dalam sebab kejap lagi Kak Maz nak bersanding dah . teruslah aku terjah masuk dewan . nah kau , lalu karpet merah . kau ade ? hehe
Cantik Sangat Kak Maz dengan kaler peberet dia KUNING ! hehe . 
Kita pun kekadang suka kuning tau Kak Maz . I LOVE YELLOW !
lama sangat tunggu turn nak bergambar dengan Kak Maz . sampai ngantuk ngantuk driver saya . hehe .
Tahniah Kak Maz , Semoga Kekal Bahagia Hingga Jannah . Aminnn .
Ini Mak Aku yang memang terpaksa & tak suka amek gambar . Sabar je lah .
 ootd yang tak seberapa . I LOVE DARK GREEN damn much ! 
*kaler peberet buat masa ini
kata si driver "kau nak pergi ceramah kat mana?"
statement kau memang kejam !

No comments: