Sunday, August 4, 2013

Jom Sihat Di Pagi Raya

Ahad ! Takde ke mana pun hari ni . memang dah tetap matlamat sejak minggu lepas , minggu ni nak kemas rumah . ini adalah weekend terakhir . tiga hari lagi nak raya , lepas ni sebok kemas rumah atok pulak . apa apa kemas rumah sendiri dulu lah ye .

dalam masa seminggu lagi nak raya , kesihatan kena la jaga . badan nak kena maintain . aku tengok bulan puasa ni , bukan makin kurus , makin gemok ade la . mana taknya , sahur makan , berbuka makan , mau tak gemok .

so , aku decide amek Slimming Gold Detox untuk mendapatkan perut yang kempis walaupun tak kurus raya ini . Kehebatan Slimming Gold Detox ni antaranya :
- menurunkan berat badan
- melegakan kesakitan dan ketidakselesaan dalam badan
- membuang toksin dari dalam badan
- meningkatkan sistem imuniti badan
- meningkatkan tenaga
- mengurangkan tekanan
- meningkatkan peredaran darah
- melegakan keletihan
Bila tengok aku pakai , mak pun nak jugak . so aku bagi je lah . marilah kita sihat bersama di pagi raya .

Dan ini hasilnya masa hari pertama , sama je hasil macam masa first time buat rawatan Ion tu . cuma yang ni lebih relax sebab buat kat rumah , pakai sambil tido . memang aman dunia . bangun pagi tengok kaki dulu . hehe . bila dah pakai tiap hari takde la hitam macam ni . toksin semua dah keluar . 
TAPI ! Slimming Gold Detox ni tak sesuai untuk anda anda yang :
- Hamil
- Ibu ibu yang menyusukan anak
- Merancang untuk hamil
- Mempunyai penyakit yang berisiko tinggi

Hasilnya pada aku , bangun pagi takde nak golek golek lagi dah , amat senang nak celik mata . alarm tak bunyi lagi , aku dah celik dulu . haha . semakin bertenaga lah cita dia . so apa tunggu lagi , jom lah cuba !

Jom terjah fb Cik Ti Sabun , macam macam ada jual tau . aku ni boleh dikatakan antara regular customer dia lah . semua benda baru yang best aku nak try . hehe


No comments: