Monday, August 19, 2013

Raya Bersama BFF !

Alhamdulillah , masih mampu ketawa bersama sahabat sahabat sekalian . selepas menghadiri majlis pertunangan sahabat , kami ke Air Papan , untuk bersantai . Actually , masa tu ada RTAM 4 , tapi aku dah cakap , aku tak dapat datang , so tibanya aku kat sana , sesi bergambar sedang berlangsung , aku pun berlari sakan laa menyelit . so , ada lah kenangan nya , hehe !
Ini Ainul Masyitah . Saya Sayang Dia Ketat Ketat !
 Mereka Super Duper Dupest Sweet BFF Saya , Sila Jangan Curi Mereka Dari Saya ! BFF Sorang lagi beraya di Kelantan , Rumah Ibu Mertua . Sedih , tak jumpa raya ni , adat lah , orang dah kahwin kan .
Falling In Love dengan gambar ni . terima kasih HTC , gambar superb ! I LIKE Sangat !
 Masa ni aku tengah bebel : "apa guna beli kasut mahal , kalau tak masuk pesbuk " . HAHA !
Dan ini gambar hasil menyelit kami . nampak tak ? kami ada di hujung sana . kerlas kau nok !

Tahun ni paling malas nak beraya , raya rumah yang penting penting je . So , aku utamakan rumah terbuka ye . ada rumah terbuka , aku datang . Sekian , Terima Kasih .

No comments: