Tuesday, August 6, 2013

Colour Of The year 2013

Adakah anda sedang menghitung hari raya ? berapa hari lagi ? semangat sudah ada ? 

tahniah laa kalau ada semangat nak raya . sehingga saat ini , aku masih mencari semangat itu .

tema apa raya tahun ni ? for sure semua baju raya dah siap kan ? 

sedang aku menerjah , membaca dan melihat , tetiba aku terpandang satu artikel yang sebenarnya lebih kepada gambar , tentang COLOR OF THE YEAR !
EMERALD GREEN !

memang lah tahun ni warna tema family aku adalah kuning + cream . tapi aku dengan mak lebih focus cari baju EMERALD GREEN ni sebab warna dia super sangat teramat cantik dan menarik !

sebab raya tahun ni beraya kat rumah atok (belah abah) , maknanya raya pertama adalah hari untuk seharian di rumah . menunggu dan melayan tetamu yang datang . so aku dengan mak decide , raya pertama kita pakai baju biasa biasa je . which is masa raya kedua atau ketiga yang pergi jalan rumah sedara mara tu , kami nak pakai emerald green !

haaa mesti meletopss dua beranak ni . yelah , pakai COLOUR OF THE YEAR pulak kan . hahai tak sabarnyeeee ! tak sabar nak pakai emerald green , bukan tak sabar nak raya .

patutlah susah yang amat nak cari warna ni . pegi sini sold out , sana sod out . hampir hampir putus asa dah , akhirnya dapat jugak . Alhamdulillah .
masyam kata dia pakai baju ni . errr betul ke bohong ? sama sama kita nantikan .

saje nak amek hati kott . bukan leh caye si gemok tu !

No comments: