Thursday, August 1, 2013

Dapat Baby Lagi !

Alhamdulillah , semalam dapat berita gembira . dapat anak buah baru ! baby baby baby !

aku ni manusia yang tak boleh nampak baby , budak kecik , kanak kanak , dsb . mesti nak picit picit , cium cium dan pegang , atleast SENTUH !

lama menunggu kelahiran si kecik ni . susah sangat nak keluar dari perut ibu ye . lama ibu dekat hospital . ishh kamu ni . tunggu cikna datang rumah , nak picit picit kamu !
Yang aku sangat sakit hati pasal baby ni adalah ....... aku tak tau jantina dia ! nama dia lagi laa aku tak tau .
ayah dia , ibu dia , adik beradik dia , makcik pakcik dia semua pakat taknak bagitahu aku . mereka komplot nak kenakan aku . 

bila aku tanya ayah dia :
"boy ke girl bang?"
ayah dia jawab :
"itu rahsia,nak tau sila datang rumah"

bila aku tanya makcik dia :
"anak kak nik boy ke girl"
sepupu aku tu jawab :
"kak nik cakap nak tahu datang nilai"

perghhh hukuman apa korang sedang berikan pada aku ni hah ?
tapi takpe , aku tak kesah , Insyaallah lepas raya aku ke Nilai nak tengok baby ni .
awas laa kalau anak kau hilang kak nik ! nak bawak balik JOHO !

tapi sekarang aku sedang bergembira sebab ade kawan komen kat instag cakap muka baby ni seketul muka aku . HAHAHA betapa bahagianya aku di situ , kalau dah muka sama , baby ni mesti baby girl kan kan kan ? pleaseee jadilaa baby girl ! nanti cikna sayang kamu lebih . baby girl tau !
SC20130801-131756.png

bulan 8 dah banyak cuti , bulan 9 nak amek cuti banyak jugak . bila cikna nak pegi tengok kamu erk baby ? haihh kita jumpa masa family day je lah nanti . hehe

p/s : korang tau jantina baby ni ?



No comments: