Sunday, August 18, 2013

Tunang Dengan Raya ?

Raya ke empat . menghadiri majlis pertunangan sahabat baik . sahabat sejak kecik . sayang dia ketat ketat !

Sebab hari tu aku banyak sangat jemputan , maka aku terlambat , su dah text kat fb , dengan nada merajuk .

Aku sampai , rumah dah siap kemas , dia dah salin baju . bayangkan betapa lambatnya aku . gggrr !

Tapi sebab sue sayang aku lebih , dia dipaksa oleh aku untuk pakai semula baju tunang tadi . tunang dia yang tengah basuh pinggan pun , aku paksa ke depan bergambar . yes , aku memang kejam . HAHA !
Orang lain takde pict dengan tunang sue , kami ade , rasa bangga walaupun datang lambat ! HAHA
Jumpa rotan , teringat pesta rotan masa sekolah rendah . Mr.Baskaren !
tahniah sue , cecepat laaa tahun depan itu tiba . tak sabar rasanya .

Dan aku seperti biasa lah , sibuk datang majlis orang , majlis sendiri entah bila . 
So , pakat amek berkat je lah ye . 
Insyaallah masanya akan tiba .
feeling duduk atas pelamin sendiri , bergambar bersama tunang sendiri . feeling je tau ! bukan betul betul .

No comments: