Saturday, August 31, 2013

Percutian Bersama Geng Oldtown

Hari Kedua percutian , meluangkan masa bersama geng Oldtown . Dulu masa study aku memang suka lepak Oldtown , sudahnya berkawan laa dengan geng Oldtown , tertangkap cintan pun pernah , tapi dia setia dengan cinta dia , dah nak nikah pun tak lama lagi . huhu .

Tutup cerita pasal cinta lama tu . Planning memang dah lama nak jumpa mak buyung ni , tercapai jua akhirnya . bulan depan dia dah start kira hari . wahhh tak sabar nak tengok baby memey ! Dengan muka tak bersalah , aku paksa memey masak . Sebab aku dengan Wahid (budak oldtown jugak) datang memang nak makannnn je . Bukan senang nak rasa Memey masak , dulu setakat buat makanan kat Oldtown tu boleh laa . kennnnnn *ayat Memey*

 Sebelum sampai rumah Memey , aku & Wahid ke Alamanda untuk mengimbau kenangan silam . sambil cari barang adik . Cari barang tak jumpa , Wahid ajak tengok wayang , so berwayang laa kite . tengok cite baru . Elysium . Jalan cerita yang biasa biasa saje , takde laa buat aku sampai tertido kan . kira OK aje .

Seboleh boleh si Memey ni taknak bergambar sambil berdiri , nampak gemok katanya . Masalah pompuan ni , mane ade orang mengandung yang kurus . sebbbel ! Sudahnya gambar duduk yang ada . Terima kasih Memey sudi masakkan untuk kami . Sedap dan mengenyangkan . Aumm Aumm ! Patut laa Anep makin gemok . hehe .
Dapat jugak gambar gemok kau ! Aku curi kat fb kau . hehe . 
Tengok laa dulu kurus saje , lepas kawen terus bambam . Laki bini kacak comel , hope Adib keluar nanti pun comel bambam jugak , jangan otak mereng macam mummy kamu yee . hehe .

Percutian hari kedua ni , thanks to Wahid sudi jadi driver aku walaupun tak cukup tido . Terharu sangat !


No comments: