Monday, December 30, 2013

Jenjalan dengan Wak Doyok PART 2

Kalau belum baca Part 1 , sila baca di sini yea . hihi . Hari kedua ni banyak sikit aku p merayap . jumpa kengkawan . tapi part 2 ni nak cerita aku pergi majlis cukur jambul baby Aniq Irsyad . masa baby Aniq dalam perut , aku dah datang melawat mama dia . bila baby dah keluar , mama dia bebel je kat aku , tanya bila nak datang .
Lagi dua minggu majlis cukur jambul , mama Aniq dah menjemput . tak sedap pulak kalau tak datang kan . so alang alang nak ke KL , aku cari date sesuai supaya dapat pergi majlis baby Aniq . yeayy baby Aniq comel . sekali lagi , Wak Doyok setia menemani . Mama Aniq dah tak ingat sape Wak Doyok ni , tapi muka macam penah nampak . kata mama Aniq . hehe . cepat tua laa mama Aniq ni , baru anak sorang .
masa aunty popeye (akula tu) datang , Aniq segak lagi pakai baju melayu , tengah tidur . Aunty popeye tak kacau Aniq , aunty pegi makan dulu . sesudah makan , Aniq pun bangun tapi dah salin baju . sian Aniq kepanasan . naik ruam dah . yang sedihnya , Aniq takut dengar suara aunty popeye , dia nanges , so tak dapat nak pegang Aniq .
Takpelah , janji dapat bergambar dengan Aniq & Mama Aniq yang dah demok demok tu . hehe . Aniq dah dua bulan , cepat membesar ye sayang , nanti aunty datang lagi jumpa Aniq . 

Thank You Mama Aniq sudi jemput aunty popeye yang jauh ni . hehe tapi datang lambat , sian Wak Doyok tak dapat makan kambing . ruugiii . sape suruh bangun lambat !

1 comment:

Busyra Takiyudin said...

alahai bambam nya baby. comel sngat.