Tuesday, December 31, 2013

Jenjalan dengan Wak Doyok PART 4

Bila dah dapat date sesuai nk ke Kuala Lumpur , aku mula laa gatal pergi tengok semua instagram orang . survey mana tempat best yang aku tak pernah pergi lagi . tempat baru ke . and yes ! i got it . jumpa tempat best yang sebelum ni ada kat Portugal . 
berusaha tanya orang , mana tempat cantik ni . big thanks to anak bekas bos aku , dia yang bagitau mana tempat ni . sangat senang direction yang dia bagi . walaupun sesat sikit sebab Wak Doyok salah masuk simpang , tapi jumpa jugak akhirnya . seronok !
Aku memang pencinta tempat tempat menarik dan cantik macam ni . sesetengah orang , kalau pergi holiday , dia suka pergi holiday tempat shopping . tapi aku tak , kalau holiday , aku suka pergi tengok tempat orang . tak dapat shopping pun aku tak kisah , janji dapat tengok benda baru . itu dah cukup buat aku gembira .
 best shot by Wak Doyok . dia memang pandai snap *kekadang laaa* . aku pulak suka posing . memang seronok lah ceritanya !
 lepas ni comfirm Wak Doyok datang sini bawak gelpreng dia . mula mula dia kutuk aku sebab pergi tempat sunyi ni *sebab banyak lagi on construction* , tapi percayalah , nanti aku stalk fb gelpreng dia , tengok tengok ade gambar kat sini . sah sah Wak Doyok yang tunjuk !
 yang ni pose dari atas payung . tangga dia sangat scary , tak sesuai untuk orang gayat macam aku okay . tapi Wak Doyok pegi tolak aku suruh turun cepat cepat . dia kata , biar berani . acik dia ! bengong mu ni !
 aku suka gambar ni . suka sangat . tapi kantoi laa pintu tu siap bermangga lagi . haha tapi cantik sangat !
 okayy yang ni Wak Doyok yang suruh post . dia siap suruh silang kaki . so , kita layankan aje lah yea .
masuk dalam theater room ni semata mata Wak Doyok nak pergi toilet . dia kata dalam toilet tu cantik , siap boleh tidur . haha lawak betul lah Wak Doyok ni .

hati akan berasa sangat gembira bila dapat pergi tempat tempat yang cantik begini . menjadi satu kepuasan bagi diri aku . korang pulak macam mana ? suka tempat cantik camni ? ke suka shopping je ?


No comments: