Tuesday, December 31, 2013

Jenjalan dengan Wak Doyok PART 6

hari last ! checkout dari hotel , pastu pusing pusing taktau nak makan kat mana . jalan punya jalan sampai laa ke Alamanda . mulut gatal pegi sebut Alamanda , bila dah masuk parking , cari penyakit cakap taknak makan kat sini . dah kena tengking , tau pulak buat muka . padan muka aku .

sesungguhnya  , aku mengaku , aku sangat cerewet dalam semua hal . dan aku akui , Wak Doyok je yang boleh layan kerenah aku ni . dah buat experiment kat lelaki lain , semuanya tak larat nak layan kerenah aku . sebab tu sampai sekarang aku takde pakwe . kengkawan perempuan pun tak larat nak layan kerenah aku yang sangat cerewet . sebab tu jugak aku takde kawan perempuan . ada tu ada , tapi takde yang nak layan aku 24/7 . teruk kan aku ?
 mula mula beli popia basah , nak isi perut katanya . lepas tu pusing pusing dalam Alamanda . kenny dah bosan , oldtown penuh , sushi king taknak , dah duduk kat secret , bangun semula sebab tak tau nak makan apa . masa ni Wak Doyok dah nak start mengamuk , dan aku dah start takut .
 Sudahnye , Wak Doyok ajak makan kat Nandos . sebelum kena marah , aku setuju je . dia yang order semua . aku mampu telan je . tengok la muka tu , monyok sekali . haha !
 okayyy , masa ni nak balik dah . meet my Wak Doyok . sorry takleh tunjuk muka . dia boipreng orang . bukan boipreng saya . terima kasih Wak Doyok sudi teman saya selama 3 hari saya kat sana . lain kali saya datang lagi ehh . 

Percutian yang seronok kat KL . tenang dekat Bangi & Putrajaya . dapat jumpa ramai kawan . indah dunia !

No comments: