Monday, December 30, 2013

Jenjalan dengan Wak Doyok PART 3

aku amek masa yang lama nak mulakan menaip entry ni . sebab entry kali ni cerita pasal makan . aduhh , aku memang cepat kalah dengan makanan . kenapa semua makanan tu sedap erk ? lagi lagi yang jenis lemak cepat membiak . memang cepat je aku failed !

Sebelum datang , aku dah cakap kat Wak Doyok , aku nak makan kat IKEA . dah lama sangat aku tinggal IKEA , lama sangat jugak aku tak makan meatball dia . walaupun hakikatnya aku boleh buat meatball sendiri . 
 Wak Doyok tak nak makan meatball sebab malam tadi dia dah melantak meatball Abang Burn , pastu tak habis kan ? haa padan muka . so kat sini dia makan nugget dengan fries je . pastu chicken wing tu aku punya jugak . walaupun tadi baru balik kenduri baby Aniq , tetap jugak aku nak makan lagi . haha aku memang pencinta makanan .
 Sekali lagi Wak Doyok tak habis makan , dia acah acah buat baik dengan aku , lepastu dia pergi basuh tangan . hoiii main kasar sangat lah kau ni ! dia paksa aku habiskan semua . aku dengan sombong berkata : "boleh habislaaa . duduk situ diam diam , jangan ganggu orang nak makan" .
Couple depan aku terkulat kulat makan , boipreng dia dah stop makan , gelpreng dia tak habis , tapi boipreng dia suruh habiskan slow slow . alalala sweet sangat . yekk , aku dah tak pandai nak bercinta ! best ke bercinta zaman sekarang ni ? hey hey hey hey , aku tak percaya cintaaa .. kau dah kenapa tetiba cerita pasal cinta ??

haa tu je lah cerita part 3 kita . makan makan sambil menternak lemak . maaf ehh buat korang terliur . sebab aku pun terliur jugak , dari tadi dok kemam mulut , air liur dah berkumpul , tunggu masa nak leleh . okbai ! 

Terima Kasih , nanti sambung lagi , PART 4 pulak . psstt ! ade 6 part semuanya . haha !

No comments: