Tuesday, December 31, 2013

Jenjalan dengan Wak Doyok PART 5

dah puas berjalan jalan , request kat Wak Doyok , nak g jumpa boipreng aku . Wak Doyok kata boleh , dengan syarat jangan pergi tempat crowded . elehh , takut tempat crowded ke takut jumpa gelpreng , hahaha !

Bertempat di Dataran Merdeka , kemudian di Kedai Nasi Lemak Kampung Baru , dapatlah aku berjumpa dengan kekasih hati . Harith Darwish . boleh pulak pakai baju kotak kotak . sama sangat ! nampak sehati sejiwa kat situ .
 gambar ni dari wechat mama harith , mak mertua aku la tu ...
 lihatlah betapa bahagianya kami . jangan jeles okay . doakan kebahagiaan kami .
 bersama mak mertua aku . haha ! ni kawan aku masa zaman sekolah . orang Mersing jugak , kalau dia balik Mersing , aku selalu busy , tu yang jarang jumpa . last last jumpa lah dekat KL . harith pun dah dua tahun , lama giler tak jumpa ! last jumpa masa harith dalam pantang lagi !

lepas makan , tapi aku tak makan sebab tak minat nasi lemak , gerak ke Permaisuri . jumpa kawan sekolah lagi , tapi masa ni dia kerja , so datang tempat kerja dia je lah . aku yang nak beli seluar , Wak Doyok ni pulak yang shopping baju . haihh geram je . kawan aku pulak baik lah hati , bagi harga less melampau punya . lagi laa suka si Wak Doyok ni .
ramai yang kirim salam kat baju belang ni . untunglah orang hensem.....hahaha !
 meet Wak Doyok versi gemok . this is my Wak Doyok . bukan boipreng , tapi ex-boipreng . dia setia ngan awek dia lah ! haha untunglaa jadi awek dia . 

Sesekali melepas rindu , jumpa kawan kawan sekolah . lepas jumpa okok ni , aku pergi jumpa Bong pulak . haah nama kawan kawan aku memang pelik pelik je semua . tapi lupa nak amek gambar dengan Bong , sebab dah lapar sangat kan . hehe .

okayy part last , next entry . thank you sangat sudi baca !

No comments: