Tuesday, December 17, 2013

special request by demok

bulan 12 ni memang musim orang kawen la . Alhamdulillah , rezeki bertambah musim cuti sekolah ni , ramai pengantin datang rumah , perlukan khidmat mengukir henna . good job lil brotha .

pengantin request itu biasa .

yang tak biasanya si domok yang selama ni sangat susah masuk rumah aku , tetiba nak masuk rumah aku sebab nak suruh adik aku lukis gambar "bajak" kat tangan dia .
bila aku post gambar ni kat fb , semua makcik makcik dia pelik . macam mana si demok ni boleh nak masuk rumah aku . rupanya , ada benda yang dia nak , lepas siap je bajak ni , suka lah dia . lepas tu , tiap hari , aku balik kerja , yang dia tanya kat aku , "angah , nak inai lagi boleh tak?"

so sweet zahin rayyan , angah sayang awak ! muah !

nak tengok antara hasil kerja adik aku ? jom jengah page The Ribbon's

No comments: