Sunday, October 6, 2013

happy weekend uolss !

hari ahad macam ni , adalah hari paling sesuai untuk bermalas malasan . bangun lambat pun mak tak marah sebab mak tau dah anak dara dia memang super pemalas . duduk rumah je , takde ke mana . nak dating pakwe takde , kawan kawan ofkos laa mereka dengan life mereka sendiri . Alhamdulillah masih dikurniakan keluarga yang sangat happening . duduk rumah pun tetap bahagia dengan mereka .

tiap hari muka bebudak ni je laaa yang ade kat rumah . kadang kadang kejut aku suruh bangun . aku buat pekak je . rumah aku dah jadi rumah kedua bagi bebudak ni . keluar masuk selamberrrrr je , makan minum pun tak kisah dah . 
Miasara . Anak abah ni . dia sorang je kidal , betul betul ikut abah mia ni .
kakak yang dah besar , sangat manja dengan kami semua sebab dia yang sulung . kakak budak bijak . angah sayang kakak . ehhh hari ni laaa birthday kakak ! lupa pulak ! hehe . happy birthday kakak gemok !
ni je laa kerja budak berdua ni kalau datang rumah . mengadap laptop aku yang sedang meniti usia tuanya . hadiah dari paklong masa zaman aku study dulu . pagi sampai malam mengadap benda ni pun takpe . ibu dia panggil , macam macam alasan dia bagi .

sesungguhnya , kehidupan aku sunyi kalau takde bebudak ni kat umah . nak harapkan adik aku yang berdua tu ? ada macam takde . mengadap laptop , melukis , masing masing sibuk dengan hobi masing masing . dan aku ? masih memikirkan apa yang akan berlaku suatu hari nanti . masih memikirkan tentang perubahan yang bakal berlaku . Insyaallah . Doakan semoga aku kuat dan berjaya .


No comments: