Tuesday, October 1, 2013

Hadiah Mickey Mouse Ke ?

hye ! semoga anda semua sihat sentiasa . Insyaallah , amin .

Macam yang korang baca kat entry INI , bajet macam ramai je yang baca kan . kepada yang selalu menjengah blog ini , terima kasih diucapkan . aku join birthday si baby & yayang . hadiah yang aku bawak pun super ringan kan ? apakah hadiah itu ?

bila dapat tau aku boleh pergi majlis tu , gigih aku membuat hadiah , sebab aku tak bergaji lagi , pastu aku memang manusia yang tak pandai nak beli hadiah , so aku guna laa ilmu yang aku ade . gunakan sebaik mungkin . dengan harapan semoga birthday girl suka .

masa dekat office tu , aku dah mula buat kad ucapan . khas untuk baby & yayang . gigih jugak selongkar hardisk cari gambar aku bersama mereka .
saje nak highlight From Kak Yana Chantique , perlu ke ?
ibu dia kata , tema birthday adalah mickey mouse . so gigih laa aku print gambar minnie mouse sebab diorang kan gugurl....nak lukis tak pandai , so mampu tepek je laaa . janji ade .

malam tu gigih pulak menjahit , adik pulak pergi camping , so takde pembantu . haa merasa laa kau menjahit sorang sorang , dengan kentalnya . mak pulak kepenatan , sambil aku menjahit , dia layan aku borak , sudahnye dia berdengkur kat tepi aku . gggrr !
akhirnya malam tu siap jugak beg comel untuk baby & yayang . hope baby & yayang suka *okay same macam ayat kat atas . memang aku berharap budak kecik berdua ni suka !

esoknya sampul hadiah pulak , sebab malam tu mata macam dah tak boleh bukak . gigih jugak nak sampul lawa lawa . alaa baru perasan , beg kotak kotak , sampul pun kotak kotak . sepadan sangat !
Alhamdulillah , ibu dia cakap budak berdua ni sangat suka dengan hadiah aku . yeayyy !

Kita akan berasa puas  , bila hasil kerja kita orang suka dan hargai . suka sangat lah !

ni pulak goodies dari birthday girl , ada cookies dengan jajan je dalam ni , sekali hadap je dengan mak .

jemputlah tengok page kami : The Ribbon's

No comments: