Monday, September 30, 2013

Mak Pilih Jodoh Sempena Birthday Aku ?

Happy Birthday To Me....
Happy Birthday To Me.....
Happy Birthday To Nurliyana Sabri
Happy Birthday To Me.....

Allah Selamatkan Aku...
Allah Selamatkan Aku...
Allah Selamatkan Nurliyana Sabri
Allah Selamatkan Aku..

Alhamdulillah , harini genap usia aku 23 tahun .
Tua dah rupanya !
Dah boleh sangat laa ni kalau nak nikah !
Mak pun sejak dua tiga hari ni macam ade bunga bunga nak bagi green light je kan !
Malam sebelum hari kejadian , my kakak belanja makan KFC . tenkiu kakak . Me always love you !
lepas tu , orang tu tetiba datang rumah bagi hadiah si comel ni ! balik tak bagitau , tetiba je muncul depan rumah . kau memang super sweet bestfriend lah beb . aku sayang kau ! tenkiu sangat !
yang ni hadiah dari mak & abah . dua helai shawl gwiyomi . mak yang pilihkan okay . i love you parents !
dapat wish sebelum pukul 12 dari beshtie , sebab dia dah nak beradu , mak buyung kan . hehe tenkiu sangat ! ai is suka sangat !
dan yang ini wish dari mak . tak perasan ada mesej , dalam rumah pun nak ber sms sakan . padah laaa dua beranak ni . dan mesej ni aku tak reply sampai sekarang . suka sangat kat budak itu ye . bukan taknak , cuma takut kehilangan dia .

Terima Kasih buat semua yang meng'wish' . kat fesbuk , kat instag , twitter , by phone , kat blog , wechat , whatsapp , terima kasih sangat ! terasa diri ini begitu fofulerrr *perasan .

Selamat Hari Jadi Yana Popeye ! Semoga Cepat Bertemu Jodoh ! Boleh Bagi Mak Abah Cucu !



No comments: